۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷

معاون فرهنگی وزارت علوم خبر داد؛

لزوم تقویت گروه‌های دانشجویی شناسنامه‌دار

لزوم تقویت گروه‌های دانشجویی شناسنامه‌دار

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر لزوم تقویت گروه‌های دانشجویی شناسنامه‌دار و تسهیل فعالیت‌های قانونمند این مجموعه‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری در نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی منطقه ۶ کشور که به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار شد، به آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: حجمی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها باید پیگیری و به سرانجام برسد.

وی افزود: سیاست ما همواره تقویت گروه‌های دانشجویی شناسنامه‌دار و تسهیل فعالیت‌های قانونمند این مجموعه‌ها است و این امر باید با قوت بیشتر پیگیری شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به ارتباط انجمن‌ها و حلقه‌های علمی با صنعت و فناوری تصریح کرد: این ارتباط در بسیاری از دانشگاه‌ها کلید خورده لذا ارتباط صنعت و فناوری باید به شکل وسیع‌تری تقویت شود.

وی به بحث راهیان پیشرفت اشاره کرد و افزود: این امر بسیار مهم و نشاط‌افزا و امید افزاست و می‌تواند آینده روشنی را برای دانشجویان ترسیم کند.

به گفته وی اردوهای علمی نیز فضای با نشاطی برای دانشجویان ایجاد می‌کند و طبیعتاً این برنامه‌ها باید مطابق با قوانین و ضوابطی که در این زمینه وجود دارد و به دور از اختلاط پیگیری شود.

کلانتری خاطرنشان کرد: ما مکلف به اجرای قانون هستیم علاوه بر آنکه دانشجویان را توصیه به قانون مداری می‌کنیم باید خودمان نیز به صورت اولی به این موضوع مقید باشیم.

کد خبر 5909818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha